imstrongwithoutyou

Angel!

Kategori: Allmänt

Imorgon, eller rättare sagt idag så ska jag till Ågården och träffa en läkare eftersom hon inte var på guldvingen där jag egentligen är inskriven. Ska vara där klockan 11 och prata om att jag vill sluta röka och få recept, eller försöka men det borde jag få, på nikotintuggummin. För när jag var på apoteket och skulle köpa det så frågade jag efter jag hade betalat om jag fick köpa det pga att jag är gravid. Så hon kollade i sin dator och sa att jag inte fick det utan var tvungen att prata med henne som jag har på MVC. Så det var bara att lämna tillbaka det och få pengarna tillbaka.
Detta tyckte min MVC sköterska eller vad man ska kalla henne för var konstigt. Med tanke på att cigaretter är farligare än vad dessa tuggummi är. Så hon tyckte defenitivt att jag skulle ha det om jag var inställd på att sluta. Vilket jag är! Så hon gav mig en tid (imorgon) till läkare så jag kan få detta på recept så jag kan köpa det.

Igår så var jag på försommar med en vän. Artisterna som var där var Broken Door och Swingfly. Tog en hel del bilder, kameran blev till och med full så kunde inte ta mera kort eller filma. Och det jag störde mig på var att när Broken Door körde sin låt Angel (fy fan vad jag rös!) så filmade jag hela låten. Sen när jag trodde att det var slut för han slutade sjunga och spela så stängde jag av filmningen, men då så fortsätter han så att publiken kan vara med och sjunga! Så det blev 2 filmer med det..
Samma sak med Swingfly.. Trodde låten var slut, men nej, han fortsatte att sjunga och jag hade stängt av. Så det blev 2 filmer det med.
Swingfly gick ner bland publiken och ställde sig på en av bänkarna som var där. Sa till min vän att det inte är någon idé för han kommer att komma upp snart igen till scenen, men vi sprang dit ändå vilket var tur för han var där nere ett tag. Också när jag ska be min vän att filma för hon hade bättre utsikt än vad jag hade, fast jag filmade också då förstås, ja då går han upp på scenen igen! Vad är oddsen liksom?
Men i alla fall. Hade jätte skoj! Och fick autografer från både Broken Door och Swingfly. 
Bilderna har jag inte lagt in i datorn än. Har inte haft orken. Så det kommer upp så fort jag får tummen ur att lägga in dem.

Varm som satan är jag! Svettas fast man typ sitter här utan kläder. Hatar att vara gravid på sommaren.
Ska snart lägga mig ner i soffan och fortsätta läsa tidningen Brott som jag köpte igår. Hann läsa till sidan 45 igår, läste varenda sak som stod i den tills ögonen gick i kors vid 2 tiden. Då hade jag läst i 1,5 timme till 2 timmar. Så ska fortsätta med den nu om jag orkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: