imstrongwithoutyou

Blir så less.

Kategori: Allmänt

Vet inte vart jag ska börja.
Men vårat förhållande är inte som en dans på rosor direkt. Vi bråkar näst intill varje dag! Eller vi bråkar varje dag, värst är det på helgerna då vi umgås 24/7.. Rätt så tröttsamt och det tar så mycket energi och jag mår så jävla dåligt!
Vissa stunder vill jag bara säga "far och flyg!" 
Var hur nära som helst att det tog slut dagen efter våran 4 månaders dag, han började packa och skulle dra.. Men sen så "pratade" vi om det och det ordnade sig, för stunden.
Igår bråkade vi, idag bråkade vi, i förrgår bråkade vi, ja ni ser vart jag vill komma..

Var hos min dotters pappa idag med min dotter också var jag hos honom igår för vi pratade lite. Vi pratar fortfarande med varandra som om vi sågs igår. Rätt så skönt faktiskt! Med honom kan jag prata om ALLT! Vilket jag inte kan med min pojkvän för han är så förbannat svartsjuk! Han blir liksom sur för att jag saknar mitt ex´s mat? HALLO?!
Men iaf, jag och dottern kom hem förut, jag en snabbis för jag skulle iväg på ett möte i hennes skola som hon ska börja till på hösten. Han frågade DIREKT; "Vad länge ni var där, vad gjorde ni egentligen?"
Sa som det var att vi åt mat och att hon hade suttit vid hans dator och spelat på bolibompa hela tiden vi var där.
Efter mötet, kom hem, fick en kram utav min dotter för hon hade saknat mig och jag kommer inte ens in i vardagsrummet förens han säger "Vad gjorde ni hos honom egentligen?" JA HEJ PÅ DIG MED!
Han var sur ända sedan jag kom hem, kul att komma hem då liksom?
Gapade på dottern, var sur på sonen som var gnällig och var sur på mig.
Han tittar ALLTID på arga snickarn när det är, men just idag satt han framför datorn och hade bara ögonen på den, så ja, jag bytte kanal. Jävlar vad sur han blev, han lyssnade ju faktiskt på det... Så han gick in i dotterns rum och kollade på det där och kom inte ut därifrån då jag bad honom om hjälp vid typ 23.30 tiden.
Han sa innan han gick in att han ville sätta sig bredvid mig och ge mig en kram men att jag inte ville det nu säkert. Sa självklart nej, varför skulle jag? Han var sur och hade gjort mig förbannad! Han bad mig då att dra åt helvete. Blev arg och kastade dosan in i väggen. Och han smällde till hennes tv? Jävla nödvändigt! Ja, nödvändigt att kasta dosan in i väggen men den är iaf billigare än en ny tv!

Vi kan bråka om precis vad som helst. Har vart tillsammans i 4 månader som är vårat "rekord" btw och håller på så här.. Går redan varandra på nerverna. NU vet jag att det inte alls var graviditeterna som fick mig att göra slut med honom de andra 2 gångerna. Vi går verkligen varandra på nerverna.
Han berättade igår att han ville prata om förlovning, kanske bättre att lösa våra problem först för håller det på så här så är det bye bye och det blir inte en 4e gången gillt......

Den enda som inte har gått mig på nerverna och som jag trivdes "bäst" ihop med, misshandlade mig.. Kul att det är så liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: