imstrongwithoutyou

:(

Kategori: Allmänt

Har ju skrivit om att jag ska spara mina naglar. Har haft ett j*vla bekymmer med just höger pekfingernageln. Men tror ni att det var den som pajade? Nej, det var vänster pekfingernageln! :O
Så i måndags så försvann den.. R.I.P!
Så nu sitter jag och funderar på att saka allihopa, och saka menas med bita...... För det ser ju helt stört ut med 1 som är utan nagel. Plus att långfingret på vänstra börjar ge sig plus att ena biten på pekfingret på vänster gick av lite då jag knäppte mina byxor?! Ja.. Jag är inte van vid att ha naglar.
Väldigt intressant inlägg känner jag ;) haha!
Nej men, nu ryker dem! För orka hålla på och tänka på vad man gör utan att de ska lossna. Irriterande när jag skriver nu också för naglarna tar emot. haha! Vilka problem man kan ha med naglar!
Men hellre att jag tar bort dem istället för att gå runt och vara försiktig. Plus att alla verkar ju gå av vilken minut som helst också så att... Jag får ge det ett nytt försök helt enkelt någon annan gång. Plus nu kan ju alla naglar växa likadant och inte ojämt med tanke på pekfingernageln..

Aja.. Har faktiskt inte så mycket mer att skriva! hahaha! Skulle egentligen gå och sova efter Jerry Springer, men känner mig inte trött för 5 öre! Råkade somna till med dottern inne i hennes rum när jag la henne och hade sonen bredvid mig också. Vi alla somnade till, men han väckte mig sedan vid 21.50, jag som skulle till affären.... Var trött när jag vaknade men det verkar ju ordna upp sig. Får hoppas att bitandet på naglarna gör mig trött.

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: