imstrongwithoutyou

Illamående och huvudvärk...

Kategori: Allmänt

Skulle träffa en vän idag innan hon skulle iväg och äta och gå på bio med sin kille, men det sket ju sig ganska så rejält med tanke på hur jag mår idag..
Detta är inte första gången heller, trodde det hade "släppt" då jag inte hade känt så här på flera dagar. För så här hade jag VARJE dag i 1-2 veckor när jag vaknade. Trodde att det hade med colan att göra men det var det inte. Tog även 2 ipren/alvedon varje gång (fick jag inte det på morgonen så kom det närmare eftermiddagen/kvällen.) men inte ens dem hjälpte!
Så jag pratade om detta med min kille för ett tag sen och jag måste kolla upp det här. Jag är rädd för att det är någonting i mitt huvud som ligger och "klämmer" om ni förstår vad jag menar. Har ju hört att man mår illa utav det.
Och jag har haft den sjukdomen i min familj. Min morfar och moster dog utav detta. Så nog bäst att jag kollar upp detta. 
Brukar säga "hålla tummen, för håller man 2 betyder det otur!" Men nu säger jag att jag håller alla fingrar och tår på att det inte är så som jag tänker. 
För hur ska jag..... Nä, orkar inte ens tänka på det, blir bara tårögd. 

Nu ska man bara få tummen ur och ringa också...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: