imstrongwithoutyou

Here I Come Again!

Kategori: Allmänt

Och vad har hänt här sen senast? Blogg.se har iaf ändrats en hel del.. Fattar typ ingenting, vet inte ens om jag skriver på rätt ställe nu, men det fixar la sig!

Barnen växer och gror. Lillen blir 1 år den 16 september, sjukt fort! Och har redan "odlat" 4 tänder. :)
Dottern börjar SKOLAN på måndag! :O Och istället för att få tänder, så tappar hon dem, fast en är på väg upp. Den lösa tanden vägrar att släppa. Rädd att hon sväljer den när hon sover. :/

Idag har vi vart på Skara Sommarland hela familjen, sjukt underbart! Bara vi 4 hela dagen. Inte ofta det händer precis, som älsklingen sa; Detta är första gången som vi hittar på någonting tillsammans som familj. "Oooops!" Aja, bättre sent än aldrig. ;)

Annars är det la som vanligt? Lillen börjar ju även dagis dagen efter 1-årsdagen. Då är det dags att gå tillbaka till sina rutiner igen helt och hållet. Skulle ju börja somna tidigt och vakna tidigt så jag har det inom mig, tänkte att idag går det bra eftersom vi var där och jag var super trött, men ändå så sitter jag kvar här. Duktiga jag!

Vet inte vad jag ska skriva mera, har sjukt ont i min högra handled, kan knappt göra någonting, gör ont nu när jag skriver. Vet inte vad jag har gjort, har haft så här i 5 dagar eller nått och det blir bara värre. Kan knappt hålla i sonen längre. :(
Men men, sitter och whinar över min handled när det finns folk som har det värre!


En fråga som jag har funderat på ganska så länge, bara allmänt så:
Om man vill göra en operation fast inte har råd och vill få hjälp av staten, hur går man till väga då?
Har bara tänkt på det det sista..

Nej, nu blir det ett drastiskt avslut på detta inlägg, vet inte hur jag ska avsluta det, så jag avslutar det med; See ya! Nu ska jag se ett avsnitt eller två utav förhäxad :)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Beror på vad för sorts operation du menar. Skriv på fb eller liknande så ska jag försöka hjälpa dig. Har mina misstankar kring vad det gäller.

    2012-08-17 | 02:13:44
    Bloggadress: http://takeitontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här: