imstrongwithoutyou

Somebody That I Used To Know!

Kategori: Allmänt

Ja, rubriken har inget med själva inlägget att göra, bara att det är en bra låt. ;)

Nu har jag bestämt mig! På måndag eller tisdag så ringer jag och bokar en tid. Har väntat alldeles för länge med detta, nu ska det ske! Ska bli förändringar.
Snacka om att mitt liv kommer att förändras till det positiva så klart!
Bara att det kommer nog inte att ske för ens nästa år, men det är helt klart värt det om jag får göra det. Så underbart! Går inte ens att beskriva med ord om det blir som jag vill.
Det måste bli som jag vill. Hoppas att det blir som jag vill i alla fall.

Kommer dra med mig Emelie, hon får bli mitt stöd när hon ändå så är här och besöker oss. :)

Åh! Can´t wait!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    You go girl! Det kommer bli bra ska du se :)

    Svar: Det hoppas jag verkligen :D
    Emma

    2012-08-18 | 15:14:35
    Bloggadress: http://takeitontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här: