imstrongwithoutyou

Blev som jag tänkte..

Kategori: Allmänt

Blev ingen pappa för min dotter idag heller. Han skickade till mig vid 14 tiden och sa att han kunde från då till klockan 17.00. Och han visste att jag har sonen fram till 16.15, eller då jag kan lämna honom med sin pappa i alla fall en stund medans vi hade åkt till dotterns pappa i så falll. Och dotterns pappa vill inte träffa hennes lillebror pga att det är "hans son". Så därför blev det ingenting idag heller. För ganska så onödigt. 
Han skrev det att han kunde kolla imorgon, men att han var osäker. Varför säga en massa när han inte ens kan hålla det han lovat? Och det är hans egna dotter, hans dotter som han har satt till världen. 

Ibland så ångrar jag djupt att jag skaffade barn med den "mannen".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: