imstrongwithoutyou

Lite tankar innan natten så här på "kvällskvisten"..

Kategori: Allmänt

Slog mig att det är ganska så kul att skriva blogg, om man har någonting att skriva om vill säga. Skriva av sig lite utav det som har legat och gnavt inne i huvudet på en. Heter säkert inte gnavt heller för den delen, men orkar inte tänka på vad det egentligen heter då min hjärna är trött! Ska snart sova, ska sova inne i dotterns rum. Lika bra att gå in snart innan hon kommer upp igen.

Som ni kanske har märkt så skriver jag inte ut namnen på mina barn eller sambon, inte vännerna heller för den delen. Har väl med att jag inte vet vilka som läser min blogg. Så det känns lite "säkrare" att inte skriva deras namn. I alla fall mina barns namn. Tror jag har skrivit deras namn en gång, dotterns kanske någon gång mer. Men vill inte gå ut med det så. Vännerna vet jag inte, vill inte skriva ut det om man inte får heller.
Vet inte varför jag kom in på detta, men något att skriva om i alla fall.
Nu fick jag mig en funderare på; Vem läser min blogg egentligen?

I vanliga fall på facebook och msn så gör jag smileysar, vilket jag inte gör här. Vilket jag inte fattar varför jag inte gör? Gör ju alltid det annars. Känns som detta är en "allvarlig" blogg då jag inte gör det. Ibland så skämtar jag ju här i mina inlägg när jag skriver, men man vet ju aldrig om personerna som läser tar det på skoj eller om de tar det på allvar.. Jag får nog börja göra smileysar! :D Så där ja, mycket bättre! ;)

Det var ju någonting mer jag skulle skriva, tänkte ju på det först men då tog detta "över" så nu minns jag inte vad det var jag egentligen skulle skriva. Känns ju bra!

Men kan ju säga att det inte har gått så bra med träningen... *skäms* Tränat en gång, sen så har man sagt att man ska göra det men man skjuter upp det hela tiden. Får bli ändring på det! Får nog göra imorgon då jag inte har någonting annat för mig när killen jobbar och dottern är på dagis och då förhoppningsvis sonen ligger och sover.
Jag hade i alla fall träningsvärk i 2 dagar efteråt. Fy fasen! Kändes att man levde i alla fall.

Nej.., happ! Om man kanske skulle ta och försöka sova då. Känner mig trött, ögonen också och hjärnan så det ska väl inte vara några problem idag? Annars ligger jag bara och kramar om min stora bebis <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: