imstrongwithoutyou

Pappa eller inte pappa? Det är frågan!

Kategori: Allmänt

Blev ingen pappa för min dotter idag heller. Förvånad? INTE det minsta kan jag ju säga. Men som jag sagt förut, det är synd om min dotter som vill ha hennes pappa i sitt liv. 
Min kille frågade häromdagen om hon ville ha honom som pappa. Fick inget svar på det. Är väl svårt för henne också. Men för mig spelar det ingen roll om hon kallar honom för pappa. Hennes riktiga finns ju inte där för henne ändå. Känns lite elakt att skriva kanske men det är sant. Vill ju att hon ska ha en fadersfigur, och det får hon ju inte av sin riktiga pappa så varför inte min kille som är med henne jämt?
Skrev till och med ett sms till hennes pappa och sa att jag antog att han inte kunde idag med tanke på att klockan redan var vid 17 tiden när jag skickade till honom och frågade om han kunde någon annan dag. Men han svarade inte på det. Ändå så skrev jag till honom att höra av sig idag till mig men inte för sent så man visste osv. Inte ens det kunde han göra. Har inte hört ett piss från honom idag.

Jag tänkte förut att jag ska skriva upp vilka dagar hon träffar honom och hur länge. Så ska man se hur "bra" pappa han verkligen är mot henne.
Hon har fortfarande inte fått någonting i julklapp.?! Skulle vara ett kors i taket om hon får någonting när hon fyller år nu i mars..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: