imstrongwithoutyou

Hmm...

Kategori: Allmänt

Fick ett samtal igår när jag låg och vilade på soffan. Orkade egentligen inte svara för jag ville sova lite till. Men sen kopplade det vem det var så jag svarade.
Det var min dotters pappa. Han ville ha sina vita fotbollsskor som var nere i mitt förråd. Han frågade ALDRIG om dottern! Utan bara sina vita fotbollsskor!! :@ Blir så arg!
Han har inte träffat henne sen hon fyllde år typ, och det var den 31 mars! Någon dag efter så träffade han henne också, men ändå!
Sa till honom att jag tar med dottern ner för hon ville träffa honom, hans svar var "okej." Han brydde sig inte om henne!
Vi letade fram skorna, sen gick ut till hans kompis som stod och väntade i bilen och sen åkte de iväg...

Fattar han inte hur han förstör henne egentligen?! 

Mamma sa igår efter att jag berättade det att hon har ingen pappa, ingen pappa som bryr sig om henne.
Sa att hon hade det, och pekade på killen. Han kallar henne för sin dotter och hon honom för pappa när hon känner för det. Han är iaf mer pappa till henne än vad hennes riktiga någonsin har varit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: