imstrongwithoutyou

Dopkort!

Kategori: Allmänt

Nu har jag skickat ut och lämnat dopkorten på min sida. Bara äsklingen kvar, vet inte hur många gånger jag har tjatat på honom att han måste skaffa fram deras adresser så att man man skicka ut så de har några veckor på sig att planera. Idag äntligen så ringde han dem och de skickade deras adresser.
Försökte även ringa pappa igår när jag var hos mamma, vill ju att han ska komma. Men fick inget svar. Ringde 3 gånger till hans hem, men ingenting. Så jag försökte idag när jag var hos mamma. Men fick inget svar då heller. Då kollade mammas kille på internet, då hade det bytt nummer. Bra att man vet.
Så ringde upp det och äntligen fick man svar! Fick prata med pappa i si så där 4 minuter? Sen bröt han ihop och kunde inte prata mera, när jag sa att jag ville att han skulle komma på min sons dop. Bröt också ihop, det gör jag varje gång jag pratar med pappa. Så då fick jag prata med personalen och sa då att jag ville att han skulle komma. Hon som jag pratade med tyckte att det var en jätte bra idé, kul för pappa att få komma ut också. Så de skulle beställa sjuktaxi och se om någon från personalen kunde komma med honom den dagen.
Så fick deras adress så ska skicka ut kortet och de fick mitt nya nummer. Berättade även att vi skulle fika efteråt i en källarlokal, men att det går att komma ner med rullstol men det kan vara jobbigt och att jag visste inte vart vi skulle vara annars. Hon sa att det fixar sig nog med det. Om pappa nu orkar att vara med på fikat efteråt, annars åker de direkt efter dopet. Bara hålla tummen!

Kom på att jag måste kolla om lokalen är ledig just den dagen, om inte.. Vart ska vi vara då? Kommer ju bli en del om alla kommer så här får vi fasen inte plats.. Kanske finns något framme i stan? Får kika på det om inte lokalen är ledig.
Nu.. Film!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: