imstrongwithoutyou

Krånglig, svår?

Kategori: Allmänt

Läste min väns blogginlägg där hon hade lagt upp de bloggar hon följer och min var med. Hon skrev att min blogg var kryptisk. Är den verkligen krånglig/svår att läsa/förstå?
Kan ju vara bra att veta så att man kan ändra på detta i så fall. För jag vill ju att man ska förstå, annars hade jag ju aldrig skrivit en blogg.
Är det för jag inte skriver ut namn eller vad är det? Vill ju gärna veta som sagt. 
Eller kan den vara svår att läsa för utomstående som inte känner mig? För jag tänker ju bara att mina vänner läser min blogg, vet ej varför, men har den känslan.
Men om det bara är mina vänner kan jag ju skriva ut namn, vet ju inte om jag får det därför skriver jag aldrig namnen på vänner eller barnen, för man vet ju inte vem som läser, vill ju inte att alla ska veta så mycket om mina barn osv. Men är det bara vänner som läser så gör det ju ingenting?
Fan, nu fick jag mycket att grubbla på här.. Aja!

Säger bara; Let me know! Lovar att bättra mig i så fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: