imstrongwithoutyou

Eurovision semi 2.

Kategori: Allmänt

Vet att jag skulle fortsätta på det andra inlägget som jag skrev. Men jag har tappat insperation och minns inte vad jag skulle skriva, vilket är vanligt med mig! Så det kommer när jag kommer ihåg det.

Idag har vi vart på dotterns dagis, jag, mamma, älsklingen, dottern och lillkillen. De hade utställning med sina fina målningar som de hade gjort. Också satt vi och fikade på gräset i det fina vädret.
Ibland undrar jag om hon verkligen är 6 år? Hon målar jätte fina saker!

Har även suttit på balkongen idag och solat. Men sen så ville killen spela kort när vi satt där ute så satt med ena axeln och armen i solen och den andra i skuggan. Ja, ni kan ju bara gissa hur det blev.. När vi hade spelat färdigt så satte jag mig så att den som var i skuggan kom i solen så den också skulle få mer färg. Efter ungefär 10 minuter så vaknade sonen så ja, det var bara att gå in det.

Imorgon ska vi till Rusta, ska handla in en matta som vi hittade förra månaden till balkongen och en "hylla" som man ställer på golvet och har blommor i. Måste ju vara lite fint på balkongen. :)
Klockan 14 så hämtar jag dottern på dagis och efter det ska vi grilla :) Börjar lite tidigare denna gången innan det blir kallt och så att man slipper gå med en gång då man har ätit upp.

Sitter och tittar på eurovisionsongcontest semi 2. Men får springa fram och tillbaka till sovrummet för sonen vägrar att sova! Också får man skynda sig så inte dottern vaknar för hon sover där inne också.
Han somnade till vid 20 tiden och vaknade strax efter igen.. Vid 21 gav jag upp och gjorde välling till honom i hopp om att han skulle somna om.. Jo tjena, 1 timme och 23 minuter senare så ligger han där inne och är hur pigg som helst!
Så har knappt sett semi finalen.. Och älsklingen är och fiskar.. Om de inte har gått hem till hans kompis för att spela tv-spel. Så här sitter jag i min ensamhet, "kollar" på tv, käkar kakorna som blev över. (Inte alla, blev många kvar), dricker cola och äter korkskruvar i dill... 

Var inga bra bidrag i år. Kunde vart bättre om alla sjöng på engelska så att man förstod vad de sjöng? För de kan ju sjunga precis vad som helst och man fattar ingenting, kan ju till och med sjunga fel.
Och Loreen lät hemsk live, som alla artister.. Men fanns en värre, lät fan som en kråka!

Aja, nu har jag fått klaga lite i år också på eurovision :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: